FANDOM

Perry the Inaction Figure
Pepe drewniak — to zabawka potencjalna, która jest wzorowana na Pepe, zwierzaku Fineasza i Ferba. Zabawkę wyprodukowała firma Chichot Hieny. Pomysłodawcami Pepe drewniaka byli Fineasz i Ferb. Zabawka natychmiast stała się hitem na rynku, jednak szybko została wyparta przez cegłę. Pepe drewniak jako zabawka potencjalna nie ma szczególnych zdolności przez co dzięki wyobraźni bawiącego się nią dziecka może mieć setki zastosowań.

Powstanie i pomysł Edytuj

Inspiracją dla tej zabawki był Pepe, Fineasza i Ferba po odwiedzeniu Fretki w jej pierwszej pracy w centrum handlowym Googolplex , Fineasz wpadł na ten pomysł stworzenia tej oto zabawki.

Prezentacja Edytuj

Prezentacje zabawki zademonstrował Ferb. Po tym szef firmy J.B. od razu kazał wprowadzić zabawkę w marketing.

Produkcja Edytuj

Fineasz i Ferb odwiedzili fabrykę zabawek firmy "Chichot Hieny". Fineaszowi nie podobał się za bardzo klimat i nastrój w fabryce więc całkowicie zmienił tam otoczenie.

Marketing Edytuj

Pierwszy raz wdzimy reklamę Pepe drewniaka w sklepie gdzie pracuje Fretka. Podczas reklamy Pepe drewniaka można rozróżnić w szesnastu różnych środowiskach na których jest pokazana zabawka:

  1. Fioletowe, różowe i zielone gwiazdki.
  2. Tło dziekiego zachodu z kowbojem na koniu w tle ("Kilku wspaniałych").
  3. Pokaz mody na wybiegu "Wybieg na wybiegu").
  4. Wyścig na lodzie.
  5. Pomieszczenie z prostokątami w kolorach fioletu.
  6. Podwórko chłopców w odcinku "Plażowa impreza w cieniu krasnalowego terroru".
  7. Kanion.
  8. Wnętrze pokoju Fineasza i Ferba.
  9. Podwórko chłopców przy drzewie.
  10. Pola kwiatów z wielką tęczą z tyłu.
  11. Dżungla z wężem na drzewie.
  12. Ośrodek narciarski ("La-Zima").
  13. Niebieskie tło.
  14. Mr. Slushy Burger na obrzeżach Danville.
  15. Na księżycu.
  16. Na tle flagi Stanów Zjednoczonych.

Projekty Edytuj

Ostateczny projekt Edytuj

Inne informacje Edytuj

  • Dobrze, że Fineasz i Ferb nie skorzystali z projektu o tajnym agencie, gdyż mogłoby to zdemaskować Pepe.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki