FANDOM

Ikona odcinek

Rodzina Flynn-Fletcher wraz ze Stefą spędzają czas u dziadków w Anglii. Fretka i Stefa całą noc czytają książki o przygodach Sherlocka Holmesa, następnego dnia wykorzystują dedukcję i nabytą wiedzę aby przyłapać braci. Dundersztyc chce przenieść Big Bena w okolice swojego apartamentu, aby widzieć z okna wielki zegar. Przeciwstawia mu się Agent P wraz z Agentem 000 z brytyjskiego wywiadu.

Fabuła

Phineas, Ferb, Reg and Winnie
 Na początku odcinka Reginald pyta się chłopców jak im w Anglii. Fretka i Stefa w tym czasie się nudzą. Babcia proponuje im by przeczytały książkę o Sherlock'u Holmesie. Rano cała rodzina postanowiła pojechać do miasta, by zobaczyć London Eye. Fretka i Stefa do tej pory czytały książkę, tylko, że przeczytały jej całą kolekcję. Reginald żegna się z Pepe, który od razu po ich wyjściu otwiera zegar i zjeżdza w dół rynną. Ląduje w wygodnym fotelu. Wydaje się, że to jego baza w Londynie. Major Monogram informuje go, że Dundersztyc ma jakieś plany co do wielkiego zegara w Londynie - Big Bang. Będzie współpracował z agentem 000.
Stayed up all night reading

Reginald i Lawrence jadą na międzynarodowy festiwal gotowanie flaków. Linda dała dzieciom bilety wstępu na London Eye. Potem wraz z Winnifred idą od dzieci. Fineasz wpada na pomysł i w dziwny sposób odchodzi od dziewczyn razem z Ferbem. Fretka zaczyna coś podejrzewać i razem ze Stefą próbują ich sledzić, używając do tego trików z książki o Sherlock'u Holmesie.

Tymczasem Agent 000 i Pepe chcą wyruszyć na misję, ale muszą zmienić pojazd, ponieważ samochód Pepe jest za mały dla agenta. Gdy są w samochodzie Agenta 000, on wyjaśnia co w nim jest. Pepe nagle naciska jakiś guzik, a agent wylatuje ze samochodu. Po powrocie pyta Pepe czy według niego było to zabawne.

Fretka i Stefa idą przez centrum Londynu za poszlakami.

Zakończenie

Scenariusz

Piosenki

Galeria

204B-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Fineasz: Dziewczyny były chyba na zakupach
Ferb: Nigdy nie zrozumiem mody...

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe

brak

Wejście do kryjówki Pepe

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Inne informacje

  • Ten odcinek ujawnia, że Winnifred Fletcher jest fanem Sherlocka Holmes'a i ma całą kolekcję książek z jego przygodami.
  • Jest to pierwszy odcinek gdzie Pepe ma wspólnika podczas misji.
  • W angielskim tytule jest tekst mówiony przez narratora do Stefy, ponieważ w angielskiej wersji jej oryginalne imię to Stacy.

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

  • Kiedy Big Ben wystrzelany jest w powietrze, nie ma godziny 16:00.

Nawigacja