FANDOM

Ikona odcinek

Rodzina Flynn-Fletcher wraz ze Stefą spędzają czas u dziadków w Anglii. Fretka i Stefa całą noc czytają książki o przygodach Sherlocka Holmesa, następnego dnia wykorzystują dedukcję i nabytą wiedzę aby przyłapać braci. Dundersztyc chce przenieść Big Bena w okolice swojego apartamentu, aby widzieć z okna wielki zegar. Przeciwstawia mu się Agent P wraz z Agentem 000 z brytyjskiego wywiadu.

Fabuła Edytuj

Phineas, Ferb, Reg and Winnie
 Na początku odcinka Reginald pyta się chłopców jak im w Anglii. Fretka i Stefa w tym czasie się nudzą. Babcia proponuje im by przeczytały książkę o Sherlock'u Holmesie. Rano cała rodzina postanowiła pojechać do miasta, by zobaczyć London Eye. Fretka i Stefa do tej pory czytały książkę, tylko, że przeczytały jej całą kolekcję. Reginald żegna się z Pepe, który od razu po ich wyjściu otwiera zegar i zjeżdza w dół rynną. Ląduje w wygodnym fotelu. Wydaje się, że to jego baza w Londynie. Major Monogram informuje go, że Dundersztyc ma jakieś plany co do wielkiego zegara w Londynie - Big Bang. Będzie współpracował z agentem 000.
Stayed up all night reading

Reginald i Lawrence jadą na międzynarodowy festiwal gotowanie flaków. Linda dała dzieciom bilety wstępu na London Eye. Potem wraz z Winnifred idą od dzieci. Fineasz wpada na pomysł i w dziwny sposób odchodzi od dziewczyn razem z Ferbem. Fretka zaczyna coś podejrzewać i razem ze Stefą próbują ich sledzić, używając do tego trików z książki o Sherlock'u Holmesie.

Tymczasem Agent 000 i Pepe chcą wyruszyć na misję, ale muszą zmienić pojazd, ponieważ samochód Pepe jest za mały dla agenta. Gdy są w samochodzie Agenta 000, on wyjaśnia co w nim jest. Pepe nagle naciska jakiś guzik, a agent wylatuje ze samochodu. Po powrocie pyta Pepe czy według niego było to zabawne.

Fretka i Stefa idą przez centrum Londynu za poszlakami.

Zakończenie Edytuj

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

204B-tytułowy

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia FerbaEdytuj

Fineasz: Dziewczyny były chyba na zakupach
Ferb: Nigdy nie zrozumiem mody...

Co robicie? Edytuj

brak

Wiem co dziś będziemy robić!Edytuj

Gdzie jest Pepe? Edytuj

O, tu jesteś, PepeEdytuj

brak

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

  • Ten odcinek ujawnia, że Winnifred Fletcher jest fanem Sherlocka Holmes'a i ma całą kolekcję książek z jego przygodami.
  • Jest to pierwszy odcinek gdzie Pepe ma wspólnika podczas misji.
  • W angielskim tytule jest tekst mówiony przez narratora do Stefy, ponieważ w angielskiej wersji jej oryginalne imię to Stacy.

Aluzje Edytuj

Błędy Edytuj

  • Kiedy Big Ben wystrzelany jest w powietrze, nie ma godziny 16:00.

NawigacjaEdytuj