FANDOM

Ikona odcinek

To urządzenie, które rozbija strukturę molekularną, dzięki czemu można przenikać przez przedmioty.

Fineasz Flynn

Linda gubi swoją szczęśliwą kostkę do gitary w szczelinie między podłogą a ścianą. Fineasz z Ferbem chcą pomóc mamie i w tym celu konstruują urządzenie do przenikania. Po zdobyciu kostki chłopcy z przyjaciółmi idą na festyn by oddać zgubę i zostawiają wynalazek w domu. Fretka postanawia zabrać go i pokazać go mamie. Tymczasem Dundersztyc planuje użyć swojego Wszystko-W-Mig-Znikatora na nowym pomniku swojego brata Rogera.

Fabuła

Zakończenie

brak

Scenariusz

Piosenki

Galeria

224A-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

brak

Co robicie?

Fineasz: (Do Ferba) Świetna robota!
Izabela: Co robicie?

Fineasz: To urządzenie, które rozbija strukturę molekularną, dzięki czemu można przenikać przez przedmioty. Ciekawe, czy działa?

Wiem co dziś będziemy robić!

Fineasz: Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe?

Gdzie jest Pepe?

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe pluje do wazonu. Następuje pomyślna analiza DNA i szafka kuchenna z Pepe obraca się. W bazie obraca się krzesło, na którym pojawia się Pepe.

Dżingiel zła

To jest mikrobus Dundersztyca!

Pepe Dziobata Maskotka!

Pamiętne cytaty

Lawrence: Mama ze swoim triem jazzowym gra na festynie z okazji dnia burmistrza, a ja poprowadzę aukcje antyków. Tak! Nie mogę się doczekać, bo będziemy sprzedawać kolekcje walców parowych importowanych z Anglii.

Fretka: Żartujesz!.. To ludzie to kupują?!
Lawrence: Oo, nie masz pojęcia czego to nie publikują teraz w czasopiśmie "Ja i mój walec parowy", czy w Internecie. Ludzie oszaleli na punkcie sztuki prasowanej!

Fretka: Psss! Zwykła, kolejna, głupia moda! Mogę sobie zrobić różowe pasemka?
Fretka: Wiem, że to zabrzmi dziwacznie, choć nie dziwnie jak pozostałe moje telefony. Grasz dzisiaj koncert, jesteś zła, że zgubiłaś kostkę, ale czy nie wpadła byś do domu zobaczyć o co mi chodzi! Chociaż nie, to ja pójdę z kulą do ciebie. Tak, to świetny pomysł. Zapomnij, że do ciebie dzwoniłam!
Dundersztyc: Może i zniszczyłeś mój plan A, ale mam Pokazuje się kolejny Inator Plan B, Niszczy Inator. który sam zniszczyłem, więc jesteśmy kwita. Ale tym razem mam też w zanadrzu plan C.
Jeremiasz: Czołem!

Fretka: O nie, Jeremiasz!
Jeremiasz: Gdzie jest Fretka?
Fineasz: Utknęła w drzwiach.
Jeremiasz: Dzięki!
Fretka: Hooo! O nie, o nie! O nie! O nie może mnie tak zobaczyć! O nie! O nie!
Jeremiasz: Fretka?

Fretka: I skłon i oddech! Uf, zdrowo się tak porościągać! O cześć Jeremiasz!

Inne informacje

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

Poprzedni:
"Parada"

Odcinki

Następny:
"Wielki dzień Fretki"