Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Przyłap ich!

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

Fretka po wielu nieudanych próbach przyłapania braci, dzwoni do programu "Przyłap ich!", by pomogli jej wreszcie przyłapać braci. Fineasz i Ferb w tym czasie budują ogromną zjeżdżalnię wodną. Fretka chodzi za nimi z ukrytą kamerą, by zachować dowody. Oczywiście jej kolejne starania legły jak zwykle w gruzach. Tymczasem okazuje się, że Dundersztyc był kiedyś magikiem.

Fabuła Edytuj

Fretka próbuje powiedzieć Lindzie o gigantycznym diabelskim młynie wybudowanym przez Fineasza i Ferba, ale mama nie chce przerywać odnoszenia zakupów. W ogrodzie Izabela chwali wynalazek chłopców, podobnie jak dwoje astronautów, którzy proszą o odesłanie ich na lądowisko. Agent P, przy locie poduszkowcem, przypadkowo ściąga na młyn promień lasera, który niszczy podstawę i sprawia że koło wytacza się z ogrodu.

Fretka zbyt późno wprowadza mamę do ogródka i nie udaje jej się przyłapać braci. Przy okazji zaczyna wyprzedzać kwestie swojej rodziny i narzeka na chorą monotonię w jej życiu. Poirytowana Fretka przechodzi przez salon i zauważa w telewizji reklamę  "Przyłap ich!". Siostra dzwoni do telewizji.

Następnego dnia Fineasz wie co będzie robić. Linda wychodzi na kurs gotowania. Zaraz po jej wyjściu, Fretka zauważa furgonetkę programu "Przyłap ich!" i mówi braciom żeby robili to co zawsze, na co Fineasz reaguje zaskoczeniem.

Agent P wchodzi do kryjówki przez wannę. Major Monogram mówi, że w ten piękny dzień Dundersztyc musi coś kombinować. W połowie zdania rozmowa zaczyna przerywać, więc Monogram dokańcza kwestię telefonicznie.

Lulu i jej asystentka Fifi zapraszają Fretkę do furgonetki i przedstawiają się. Lulu pokazuje wszystkie rozstawione po ogrodzie kamery i mówi Fretce, że rozumie jej ból. Prowadząca mówi, że jej program zostanie zdjęty z anteny, jeżeli nie znajdzie czegoś genialnego. Gdy Lulu dowiaduje się co potrafią Fineasz i Ferb, ogłasza odcinek specjalny.

Wskakując na linie do Spółki Zło Dundersztyca, Agent P daje się nabrać na "starą jak świat sztuczkę z namalowanym oknem". Radość Doktora zostaje przerwana kopnięciem go przez dziobaka. Heinz gratuluje Agentowi pomysłu z wypuszczeniem kukły w fałszywe okno i tłumaczy, dlaczego ma kapelusz magika na głowie. W retrospekcji pokazane jest nieszczęśliwe dzieciństwo Heinza, który zawsze wyciągał skunksy z kapeluszy. Po wspomnieniach, Agent P zostaje uwięziony w pudełku, natomiast Heinz pokazuje swój nowy wynalazek: Zachmurzator 3000-Initator. Dundersztyc, za pomocą magii sprawia, że Pepe znika i zaskakuje tymi zdolnościami samego siebie.

Fretka nie chce wchodzić na zjeżdżalnię chłopców, ale Lulu tłumaczy jej, że musi to zrobić jeżeli chce przyłapać braci i daje specjalną kamerę, która pozwoli ich nagrać. Fineasz, przy rozdawaniu kamizelek, tłumaczy zasady bezpieczeństwa. Brat martwiąc się o kamerę siostry, wyrzuca ją na bok i rozpoczyna zjazd. Po świetnej zabawie, Fineasz pyta się kto chce jechać jeszcze raz. Mimo oporów Fretki, Lulu daje jej kowbojski kapelusz z ukrytą kamerą i karze jej jechać ponownie.

Tymczasem Dundersztyc testuje dwie kulki pogodowe, która wytwarzają tornado. Zadowolony z efektów, wsypuje cały worek kulek. Agent P wykrada się z kapelusza i wystrzeliwuje z niego króliczka. Dundersztyc mówi, że jest to króliczek, którego szukał od ukończenia siódmej klasy, ale Agent P zaczyna strzelać dziesiątkami królików, które przeciążają pojazd.

Na ziemi, żona farmera krzyczy na męża, ponieważ wydał ich oszczędności na hodowlę królików bez królików. Mnóstwo królików spada na nią prosto z nieba. Żona zgadza się, ze powinna przeprosić męża. Heinz zaczyna uciekać z farmy, a za nim rusza Agent P.

W furgonetce "Przyłap ich!", Lulu pokazuje wspaniałe ujęcia Fretce. Do nagrania ostatniej sceny Fretka dzwoni po Lindę, a Lulu po swojego szefa.

Dundersztyc kradnie chłopcu rower. Agent P daje dziewczynce dychę w zamian za deskorolkę i jedzie w pościg.

Gdy Lulu myśli o drugim sezonie, Heinz i Pepe przejeżdżają koło Fretki. Przez chwilę jej nieuwagi, tornado niszczy całą pracę braci.

Gdy Linda i szef dojeżdżają do domu, Fretka zaczyna tłumaczyć mamie, że będą w telewizji i że nareszcie ma dowody, a Lulu mówi szefowi o wspaniałej oglądalności jaką osiągną i pokazuje mu ogródek. Pod drzewem siedzą sobie chłopcy. Lulu nie może uwierzyć, że wszystko zniknęło, a Fretka wita ją w jej świecie. Dziewczyny przypominają sobie o nagraniach zostawionych w furgonetce i przybijają wpadkę. Szef dowiaduje się od Lindy, że ona też doświadcza tych samych problemów co on.

Gdy Fretka i Lulu biegną do auta, szef mówi, że to jest nie do zniesienia, ale Linda mówi że można przywyknąć. Przed domem furgonetka również znika.

Dundersztyc cieszy się, bo ktoś zostawił kluczyki w furgonetce. Gdy Agent P go doganiał, musiał pozwolić mu uciec, ponieważ zapaliło się czerwone światło. Heinz mówi, że tak kończą dobrzy ludzie i wpada w swoje tornado.

Linda pyta się chłopców o ich dzień, a Fretka znów zaczyna wyprzedzać kwestie. Gdy zaczyna się mowa o cieście, Fretka chętnie bierze kawałek. Po chwili Fretka tłumaczy Lulu, że zawsze przeżywa taki ból i oferuje prezenterce ciasto.

Zakończenie Edytuj

Dundersztyc nadal kręci się w pojeździe "Przyłap ich!" nad farmą i próbuje obrócić kierownicę w przeciwną stronę do tornada. Żona farmera narzeka na głupotę męża, który wymienił króliczą farmę na wypożyczalnię furgonetek. Słysząc spadający pojazd, żona mówi "Tylko coś powiedz." i Dundersztyc spada prosto na nią.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

117B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Fretka: A Ferb na to...
Ferb: Wiesz, że pierwiastek z dziewięciu to 3?
Fretka: A Ferb na to...
Ferb: I właśnie dlatego nie noszę szelek w miejscu publicznym.

Co robicie? Edytuj

brak

Fineasz: Pięknie i słonecznie! Tak, dziś będzie gorąco. Ferb, wiem co będziemy dzisiaj robić.

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: To raczej do niej niepodobne. Ej, gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe! Edytuj

(Wchodzi Pepe.)

Fretka: "O, Pepe przyszedłeś."

Fineasz: O, Pepe przyszedłeś!
Fretka: "A Pepe tu, jesteś".
Fineasz: A Pepe, tu jesteś!

Wskakuje do wanny, następnie odkręca wodę i najprawdopodobniej rurą przedostaje się do bazy.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacjeEdytuj

Aluzje Edytuj

Błędy Edytuj

Gdy Fineasz mówi "Hej, gdzie jest Pepe?" jego brwi były czarne, a także kilka razy są wyświetlane na czerwono.

  • Kiedy Pepe idzie po domu, jego nogi na chwilę zmieniają kolor.
  • Chwilę przed uruchomieniem wynalazku przez Fineasza, oczy Ferba są zbyt daleko od włosów.
  • Gdy Fretka i Lulu biegną do samochodu, przez chwilę buty Fretki są czerwone, a skarpetki białe.
  • Kamera nr 8 w samochodzie programu "Przyłap ich!" działa, pomimo że Lulu i Fifi dopiero przyjechały i jeszcze nie zamontowały kamer.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki