FANDOM

Ikona odcinek

Fretka dowiaduje się, że uliczna kamera bezpieczeństwa rejestruje wszystko co dzieje się w okolicy. Postanawia wykraść płytę aby zdobyć dowody i wreszcie przyłapać braci. Okazuje się, że Agent P dostał takie samo zadanie, bowiem na nagraniach widać prawdziwą tożsamość Dziobaka.

Pepe wykrada płytę z pomocą Norma, zaś Fineasz i Ferb pomagają Fretce ją odzyskać.

Fabuła

Podczas wieczornej kolacji w kuchni, Fretka próbuje powiedzieć rodzicom, że Fineasz i Ferb zbudowali windę do samego księżyca. Gdy chłopcy mówią prawdę, że zrobili coś takiego, udowadniają to pokazywaniu kilku małych skał z tego miejsca, Linda im nie wierzy, do tego radzi dziewczynie, żeby odbierała ona pozytywnie ich kreatywne fantazje, a dzieci idą do swoich pokoi, aby się położyć. Gdy Fretka idzie po schodach do siebie, słucha uważnie rozmowy rodziców, oraz odnajduje, że Lawrence dostał kolejny mandat za kamerę uliczną, którą ustawili oni na przeciw domu. Nagrywa ona wszystko, a klipy z niej kompresuje na płycie. Nastolatka szybko mogła też pomyśleć o tym, że urządzenie mogło nagrać wszystkie wynalazki chłopców przez całe lato aż do dziś. Szykuje ona plan, aby ukazać wszystko.

Zakończenie

Scenariusz

Piosenki

Galeria

121A-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba:

Ferb: Co przegapiłem?
Fineasz: To było jeszcze dziwniejsze od tego robota.

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

brak

Gdzie jest Pepe?

brak

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe śpi na łóżku Ferba, po czym czuje, że wibruje mu zegarek. Zaspany spogląda na niego, a po chwili wskakuje w kapelusz stojący na pobliskiej szafce.

Dżingiel zła

Oto jest Spółka Zło Dundersztyca! Po godzinach...

Pamiętne cytaty

Major Monogram: A zatem możemy tylko czekać.

Carl: I się modlić.
Major Monogram: I się modlić.
Carl: A także czekać.
Major Monogram: Mówiłem o czekaniu, Carl.
Carl: A o modlitwie.?
Major Monogram: Ach... Nie zostałem Majorem po to, żeby odstawiać scenki kabaretowe ze stażystą.

Carl: No pewnie, szefie!

Inne informacje

Powiązanie z serią

  • Jest to pierwszy odcinek, w którym nie występuje, ani nawet nie jest wspomniana Izabela.

Aluzje

Błędy

  • Podczas jednej ze scen w siedzibie O.B.F.S., Carl ma białe szkła w okularach.

Nawigacja