FANDOM

Ej, zły pies! To dziwne, Zuzia świetnie ją tresuje.

Jeremiasz o pudlu Zuzi

Czarny pudel Jonsonów — jest to pupil Zuzi i Jeremiasza. Wydaje się, że Zuzia faktycznie szkoliła pudla by był agresywny w stosunku do Fretki Flynn ("Wystarczy jeden porządny strach", "Wywiad z dziobakiem"). Kiedyś ugryzł rowerowy kask Fretki, jednak puścił go, przestraszony widokiem nawiedzonego domu Fineasza i Ferba. Innym razem, gdy Fretka podszła do Jeremiasza, zwierzak nasiusiał na jeJ but ("Wywiad z dziobakiem").

Relacje Edytuj

Zuzia Johnson Edytuj

W przeciwieństwie do innych członków jej rodziny (może z wyjątkiem Hildegardy i Jeremiasza) Zuzia wydaje się wyjątkowo kochać pudla. Nie wiadomo czy Pudel jest posłuszny Zuzi ze strachu czy z szacunku i miłości.

Fretka Flynn Edytuj

Dzięki szkoleniu Zuzi, pudel dręczy Fretkę. W odcinku "Wywiad z dziobakiem" nasiusiał na jej but. Kiedy dziewczyna go czyściła, pies zabrał go i wrzucił do toalety. Jednak pudel nie zauważył tego, że Jeremiasz wyczyścił but i oddał go Fretce, jak w bajce o Kopciuszku.

Jeremiasz Johnson Edytuj

Pudel wydaje się lubić Jeremiasza, co możemy zauważyć w odcinku "Wywiad z dziobakiem", kiedy wskakuje na kanapę i łasi się do niego. Jeremiasz wyjaśnia Fretce, że jest to piesek Zuzi i głaska go, mówiąc: "Dobra psinka" dzięki czemu zwierzak się uśmiecha. Jednak, gdy Fretka mówi do pudla "Dobra psinka", pies warczy na nią, w rezultacie czego dziewczyna zaczyna się go bać.

Galeria Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki