Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Rodrigo

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Rodrigo — tymczasowy asystent Dundersztyca, pojawiający się w odcinku "Młody Monogram". Później zdradza go, chcąc sam zawładnąć całym światem, jednak skutecznie powstrzymuje go przed tym Monty Monogram.

Rodrigo zainteresował się uczuciowo Vanessą, flirtował z nią od pierwszego spotkania. Zaproponował jej nawet ucieczkę i współwładzę nad światem, jednak ta odrzuciła jego zaloty i postanowiła, że od teraz będzie się interesować tylko "dobrymi" chłopcami.

Wygląd Edytuj

Rodrigo podobnie jak Dundersztyc nosi biały kitel, a pod nim - szary golf. Ma średniej długości, czarne włosy, ciemną karnację oraz brązowe oczy. Zważając na jego wygląd i imię można stwierdzić, że ma on pochodzenie hiszpańskie, portugalskie, wenezuelskie lub brazylijskie. Jest średniego wzrostu.

Relacje Edytuj

Vanessa Dundersztyc
Vanessa&Rodrigo.jpg
Edytuj

Rodrigo od pierwszego spotkania z Vanessą uznał ją za wyjątkową osobę. Vanessa także na początku uśmiecha się do chłopaka, lecz poznając jego niecny plan zmienia co do niego zdanie. Rodrigo proponuje jej współwładanie światem, jednak ta odrzuca jego propozycję i mówi, że przestali jej się podobać niegrzeczni chłopcy ("Młody Monogram").

Inne informacje Edytuj

Galeria Edytuj

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki