FANDOM

Roger Dundersztyc — jest młodszym bratem Heinza Dundersztyca oraz nowym burmistrzem Danville. Jego brat Heinz chce się go pozbyć i przejąć władzę w mieście.

Wczesne życie Edytuj

Kig.jpg

Mali Roger i Heinz

Zanim pojawił się Roger, jego rodzice przeczuwali, że będą mieli córeczkę, dlatego Pani Dundersztycowa uszyła cały stos sukienek dla nienarodzonej dziewczynki. Na nieszczęście Heinza urodził się chłopiec, a ponieważ cały materiał zużyto na uszycie sukienek, Heinz musiał chodzić w nich do szkoły ("Oszukać system").

Według Heinza, Roger od zawsze był ulubieńcem matki. Sprawiło to, że młody Heinz, który musiał udawać krasnala ogrodowego, nosić sukienki i samotnie spędzać urodziny, stał się jeszcze bardziej nieszczęśliwy. ("Robo-drzewa", "Plażowa impreza w cieniu krasnalowego terroru").

Wiadomo także, że Roger świetnie grał w kickball, przez co zakochana w tym sporcie matka, wywyższała go nad Heinzem jeszcze bardziej ("Thaddeus i Thor").

Kariera polityczna Edytuj

Kadencja Rogera rozpoczęła się w odcinku "Wiwat, Doofania!". Jako dorosły, Roger otrzymał klucz do miasta Danville. Heinz próbował zakłócić ceremonię i pokryć Rogera gołębimi kupami, jednak jego niecny plan został udaremniony przez Agenta P ("Robo-drzewa").

830px-RogerKeyToTheCity.png
Po tym, Roger został wybrany na burmistrza miasta.

Roger dużo bardziej obawia się o swój wizerunek niż o życie obywateli Danville. Można było to zauważyć kiedy uciekł i oddał władzę swojemu bratu, w obawie przed tym, że ludzie będą go winić o wielkiego robota terroryzującego miasto ("Dziób").

Roger otrzymał również od Księżniczki Baldegundy Drusselsteinowy order sympatii ("Szafa grająca").

Relacje Edytuj

Heinz Dundersztyc Edytuj

Podczas gdy Heinz ma za złe bratu, że był ulubieńcem matki, sam Roger wydaje się nie czuć nienawiści do swojego brata. Czuł się winny zepsucia obrazu Heinza i czyścił go przez 20 lat, aby potem przyznać, że był to najwspanialszy obraz jaki kiedykolwiek widział ("Latający Dywan"). Jednak nie zawsze jest tak miły.

Raz Heinz wygrał pluszowego misia w automacie z łapą szczęścia i podarował go swojej mamie, która oddała go Rogerowi. Wtedy chłopiec napisał na zabawce swoje imię niezmywalnym markerem, a później w ten sam sposób podpisał też ich matkę ("Szafa grająca").

Heinza denerwuje każdy sukces jego przystojniejszego, lubianego, dobrego we wszystkim brata i za każdym razem obmyśla niecne plany mogące oczernić Rogera.

Pani Dundersztyc Edytuj

Roger's the favorite.jpg
Bardzo faworyzuje młodszego syna. Jest bardzo ważny i wkłada dużo serca w jego wychowanie i życie. Podziwia go m in. ze względu na osiągnięcia w kickball. Jest on jej ulubionym synem, co czasami daje Heinzowi do zrozumienia.

Vanessa Dundersztyc Edytuj

Vanessa jest bratanicą Rogera. Nigdy nie wypowiadał się na jej temat więc nie wiemy jakie są ich relacje, ale w odcinku "Robo-drzewa" Vanessa wspomina, że "''Lubi wujka Rogera".

Inne Informacje Edytuj

  • Nie zachował niemieckiego akcentu jak jego brat. Być może dlatego, ze Dundersztycowie przeprowadzili się do Ameryki, kiedy Roger był jeszcze mały i nie zdążył opanować tego akcentu. Możliwe też, że Roger poddał się kursowi usuwania akcentu, co robi wielu amerykańskich polityków
  • Roger urodził się po tym, jak jego ojciec wygrał Jedynaka w "Szturchnij Goozima kijem".
  • W wywiadzie dla gazety Dan Povenmire powiedział błędnie, ze jest to starszy brat Heinza.
  • Wydaje się, że czuje coś do swojej sekretarki Melani.
  • Ma kota. ("Przeznaczenie").

Więcej z Fandomu

Losowa wiki