FANDOM

Spółka Zło Dundersztyca, znana też jako Dundersztyc: Spółka Zło — to spółka należąca do złego naukowca Heinza Dundersztyca. Większość z codziennej działalności firmy prowadzone są przez samego Dundersztyca. Głównym celem firmy jest pomoc Dundersztycowi w podbiciu Okręgu Trzech Stanów.

Typowy dzień w Spółce Zło Dundersztyca zaczyna się z pomysłem Dundersztyca, jak zawładnąć Okręgiem Trzech Stanów. Następnie tworzy złą maszynę, znaną jako też "inator". Pepe Pan Dziobak, nemezis doktora, przybywa, aby pozbyć się jego planu. Dundersztyc później go łapie w pułapkę i objaśnia swój niecny plan. Gdy Dundersztyc kończy objaśnianie, agent uwalnia się z pułapki i walczy z doktorem. Po skończeniu walki, Pepe oddala się od Dundersztyca, który krzyczy do niego "A niech cię, Pepe Panie Dziobaku!" w różny sposób.

Siedziba Edytuj

Spółka mieści się w wysokim, fioletowym wieżowcu w kształcie głowy Ferba. z półokrągłym, otwieranym dachem. Pod nim zawieszony jest ogromny, zielony szyld "Doofenshmirtz Evil Inc." - Dundersztyc Spółka Zło. Budynek ma windę, duży balkon, taras, korytarze oraz piwnicę i bramę garażową, która raz pojawia się, raz znika, a jeszcze innym razem jej miejsce zajmują obrotowe drzwi.

Znani członkowie Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Litery loga Spółki Zło mają czcionkę "Playbill".