FANDOM

Ikona odcinek

Zaczekamy wszyscy do północy, by obejrzeć noworoczną kulę.

Vivian Garcia-Shapiro

Jest Sylwester, a Fineasz i Ferb budują noworoczną, sylwestrową kulę, która będzie wypuszczona, aby świętować Nowy Rok. W ratuszu, Fretka wykorzystuje czas sylwestrowy jako okazję do powstrzymania się od przyłapania braci do czasu, aż zegar wybije północ. Tymczasem, Dundersztyc wykorzystuje swój Nowo-Postanowienio-Zmieniator w swojej muszce jako kontynuację niekończącej się próby przejęcia władzy nad Okręgiem Trzech Stanów, a dokładniej zmiany postanowień noworocznych mieszkańców Danville.

Fabuła

W Danville rozpoczyna się wieczór Sylwestra, a Linda zabrała Fineasza i Ferba do mamy Izabeli, Vivian, żeby się nimi zaopiekowała. Fretka, która jest w samochodzie, uwzględnia, czemu nie chce się spóźnić na swoją pierwszą, poważną imprezę noworoczną. Gdy pojazd odjeżdża, Izabela nie może się doczekać imprezy, a Vivian mówi, żeby każdy został na zobaczenie wypuszczonej noworocznej kuli. Dziewczyna też mówi Fineaszowi o jednej z tradycji noworocznych, o której marzy - pocałunku. Chłopak nie rozumie jej, natomiast wpada na pomysł, żeby zrobić noworoczną kulę. Vivian mówi, że mają bujną wyobraźnię po swojej mamie, ale Izabela odpowiada, że ona jest nie dość bujna. Jej mama idzie zrobić gorącą czekoladę, i zaczyna myśleć, gdzie podział się Pepe.

Dziobak wlatuje do swojej kryjówki widząc Majora Monograma w zimowych ubraniach. Tłumaczy mu, że zaciął się termostat na zamrażanie, oraz musiał z Carl'em wezwać fachowca z ciepłych krajów, jakimi mogą być Hawaje. Gdy karton tła komentarzu misji spada, widać tropikalną plażę, na której mężczyzna z chłopakiem spędzają wakacje. Carl zaprasza Monograma na wodne skutery zanim Major nie da misji, którą jest to, że Dundersztyc knuje coś w ratuszu. Pepe odchodzi.

Zakończenie

Końcówka piosenki Najszczęśliwszy czeka nas rok. Norm mówi "Do siego roku!" i całuje klimatyzator.

Scenariusz

Piosenki

Galeria

402b Happy New Year!

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Fineasz: No dobra! Zacznijmy kulistą imprezę. (Ciągnie za dźwignię.)
Dzieci: Tak! (Sypią konfetti.)
Fineasz: To twoja sprawka bratku?
Ferb: Każdy Nowy Rok spostrzega na swój własny sposób, ale ja wolę myśleć, że to początek nowego wszechświata.

Odlicza do Nowego Roku razem z innymi.

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Izabela: Inna tradycja to pocałowanie o północy kogoś wyjątkowego.

Fineasz: Więc, już wiem co będziemy robić o północy!
Izabela: Naprawdę?

Fineasz: Tak! Zrobimy własną noworoczną kulę i zrzucimy ją z kosmosu.

Gdzie jest Pepe?

Vivian: Zrobię gorącą czekoladę. Przyjdźcie kiedy będziecie chcieli się rozgrzać. Ej, a gdzie jest wasz dziobak?

O, tu jesteś, Pepe

brak

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe otwiera kawałek lodu i wskakuje do niego.

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Inne informacje

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

Poprzedni:
"Tylko dla twoich lodów"

Odcinki

Następny:
"Nie, dziękuję"