Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Thaddeus

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Thaddeus
Thaddeus.jpg
Grupa bohaterów: Dzieci
Płeć: Chłopak
Wiek: ok. 12
Pochodzenie: Amerykańskie
Rodzina i inne relacje
Rodzeństwo:
Thor
Mandy
Wujostwo:
Pani Weaver
Nemezis:
Fineasz i Ferb
Za kulisami
Pierwsze wystąpienie: "Thaddeus i Thor"

Thaddeus — jest siostrzeńcem pani Weaver, która jest sąsiadką rodziny Flynn- Fletcher. Thaddeus ma brata - Thora. Razem z siostrą - Mandy, odwiedzili swoją ciotkę w weekend. Poszli do Fineasza i Ferba, którzy akurat siedzieli pod drzewem i mieli nic nie robić. Jest bardzo podobny do Fineasza, ale ma kręcone brązowe włosy i nosi okulary, chociaż jego styl ubierania przypomina styl Ferba. Thaddeus jest arogancki i pewny umiejętności budowlanych jego i brata. Rzucili wyzwanie do Fineasza i Ferba, aby zobaczyć kto zbuduje ładniejszy zamek ("Thaddeus i Thor").

Wygląd Edytuj

Thaddeus fizycznie jest podobny do Fineasza, lecz różni się tym, że ma kręcone brązowe włosy, oczy w tym samym kolorze i nosi półkoliste okulary z niebieskimi oprawkami. Styl ubierania przypomina styl Ferba. Nosi zioloną koszulkę oraz beżowe spodnie na szelkach.

Relacje Edytuj

Fineasz i Ferb Edytuj

Thaddeus zaczął z nimi rywalizować, kto zbuduje lepszą budowlę. Tak samo jak oni, on i jego brat mają zdolności budownicze. Był zszokowany, gdy zobaczył budowlę Fineasza i Ferba, a potem zaniemówił.

Thor Edytuj

Thaddeus i Thor są braćmi, wydają się być nierozłączni jak Fineasz i Ferb.

Mandy Edytuj

Mandy jest jego siostrą. Niewiele wiadomo o ich relacjach, ponieważ Mandy spędzała czas na początku z Fretką, ale potem pomagała Thaddeusowi i Thorowi w budowaniu budowli.

Inne informacje Edytuj

  • Przez swoje kręcone włosy i okulary przypomina Napoleona Dynamyte.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki