Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

To nie dla dzieci

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

To nie dla dzieci
Ain't No Kiddie Ride.png
Sezon 2
W kolejności emisji 75
Tytuł oryginalny Ain't No Kiddie Ride
Fabuła Jennifer Keene
Martin Olson
Scenariusz i
scenografia
Sherm Cohen
Chong Lee
Reżyseria Zac Moncrief
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2010-03-21 21 marca 2010
Międzynarodowa premiera 2010-02-20 20 lutego 2010
Połączone z
"Inwazja poferbaczy ciał"

Fineasz i Ferb chcą udoskonalić automaty, którym jeździli, gdy byli mali, tak by dawały tyle frajdy co kiedyś. Tymczasem Dundersztyc ukradł wszystkie dezodoranty by jego imię wypalić na ulicach miasta.

Fabuła Edytuj

ANKR-X2.png
Rodzina Flynn-Fletcher jedzie do sklepu. Fretka biegnie po "błystakularną szminkę", a Fineasz i Ferb kupują sobie ubrania do szkoły. Po szybkich zakupach Linda daje chłopcom trochę monet na automaty, podczas gdy sama idzie zobaczyć co się dzieje z ich siostrą. Fineasz stwierdza, że za takie pieniądze będą mogli grać przez 72 godziny. Po chwili zauważa automat - rakietę, którą uwielbiał bawić się w dzieciństwie. Chłopiec wyobraża sobie siebie samego oraz Ferba, lecących w kosmicznej przestrzeni i strzelających do robotów. Fineasz zastanawia się, czy automat daje tyle frajdy co kiedyś. Wsiada do pojazdu i wrzuca monetę. Rakieta kołysze się do przodu i do tyłu, a on stwierdza, że we wspomnieniach wyolbrzymiał pewne rzeczy.
ANKR-X3.png
Tymczasem Major Monogram mówi Pepe Panu Dziobakowi, że Dundersztyc wykradł wszystkie dezodoranty z Okręgu Trzech Stanów. Po chwili dodaje, ze jego przepocony garnitur zaczyna pleśnieć. Pepe wyrusza na misję.

W tym czasie bracia ulepszyli automaty, i po chwili dołączają do nich przyjaciele. Buford wątpi w to, że rakieta jest teraz lepsza. Wsiada do pojazdu, wrzuca monetę, jednakże automat wciąż kołysze się tylko do przodu i w tył. Fineasz poleca mu wcisnąć czerwony guzik, i wtedy zabawka wystrzeliwuje w powietrze. Buford szybko orientuje się w obsłudze i śmiga po niebie.

ANKR-X4.png

Z kolei Pepe zakrada się do kryjówki Dundersztyca. Potyka się jednak, niestety, o puszkę dezodorantu i wpada w pułapkę - dziurę ze śliskiego stopu metali i jeszcze w dodatku z natłuszczonymi ścianami. Złoczyńca wyjawia mu swój plan: zamierza "wypsikać" swoimi aerozolami swoje nazwisko na niebie, a freony wyżrą dziurę w warstwie ozonowej. Szkodliwe promieniowanie wypali wtedy słowo "Dundersztyc" na ulicy, a wtedy już nikt nie zapomni, jak się nazywa. A nawet gdyby, wystarczy, że wyjrzy przez okno. Dundersztyc sięga po butelkę wody, by napić się po długiej przemowie.

Gdy Buford ląduje, do dzieci podchodzi Fretka.
ANKR-X5.png
Wsiada do rakiety i mówi, że "będzie siedzieć w dowodzie rzeczowym do przyjścia mamy". Buford wciska czerwony guzik, a nastolatka w rakiecie wzlatuje w powietrze. Wtedy wszyscy wsiadają na inne automaty, które też ulepszyli i lecą za nią, a Fineasz każe Izabeli polecieć wyżej. Po pewnym czasie siostra chłopców przelatuje przez oborę, a Izabela zauważa, że usta nastolatki wciąż błyszczą.
ANKR-X6.png

W tym czasie Pepe wydostaje się z pułapki, a przez siedzibę Dundersztyca przelatuje nagle Fretka, która niszy przy tym mechaniczną dłoń, którą złoczyńca skonstruował, pomagając przypadkiem dziobakowi. Naukowiec wpada do pułapki i przeklina Pepe. Później Izabela łapie Fretkę i wszyscy odstawiają automaty na miejsce. Wszystkie automaty zostają wymienione na nowe, które wyglądają tak samo. Po chwili Fretka przychodzi z mamą, aby pokazać jej, co zrobili młodsi bracia. Jednakże automat porusza się tylko do przodu i do tyłu.

Zakończenie Edytuj

Piosenka I przed siebie gnaj.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

225B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Linda: Czy nie jesteś na to trochę za stara?

Fretka: Nie, wcale nie. Tylko popatrz!

Kwestia Ferba Edytuj

brak

Co robicie? Edytuj

Izabela: Cześć, Fineasz. Co dziś robisz?
Fineasz: O, cześć, Izabela.
Buford: Cześć, ofermy.
Fineasz: Cześć, chłopaki.
Buford: Nie mówcie, że jeździcie tą rakietką dla dzieci.

Fineasz: Podrasowaliśmy ją. I teraz jest super.

Fineasz: Ale odrobinę wysiłku i kilka gramów złożonego uranu i znów będą dawać frajdę! Ferb, już wiem, co będzie... Ej, gdzie jest Pepe?

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Ferb, już wiem, co będzie... Ej, gdzie jest Pepe?

Pepe wjeżdża do agencji jednym z wyścigowych automatów.

Dżingiel zła Edytuj

Dundersztyc wchodzi do baru!

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

  • Rolnik, przez którego oborę przeleciała Fretka, i Dundersztyc po zniszczeniu mechanicznej dłoni, którą skonstruował, mówią "Nostradamus miał rację".

Błędy Edytuj

Włosy Fineasza.jpg

Lewitujące włosy Fineasza

  • Kiedy Heinz pije wodę najpierw prawie wypija ją do końca, później jest wypita do połowy a na końcu butelka jest pusta.
  • Gdy Fineasz i Ferb wychodzą ze sklepu, włosy Fineasza nie są połączone z głową.
  • Kiedy Buford leci w kosmos, widać Morze Indyjskie w pobliżu Afryki,a powinno być koło Ameryki Północnej.
  • Na koniecu odcinka koło Fineasza, Ferba, Izabeli, Baljeeta i Buforda pojawia się Pepe. Potem gdy wymieniają zabawki na nowe Pepe znika.

Poprzedni:
"Inwazja poferbaczy ciał"

Odcinki

Następny:
"Jak dziobak z królikiem"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki