FANDOM

Ikona odcinek

Fineasz i Ferb urządzają igrzyska w Fenisie - wymyślonej przez siebie grze. Mają na celu sprawdzenie teorii Izabeli, jakoby dziewczyny były w stanie pokonać chłopców w każdej grze. Fretka ma problem ze swoją fryzurą. Dundersztyc chce wygrać doroczną wystawę psów, kupuje jednak ze sklepu zoologicznego przebranego Pepe Pana Dziobaka.

Fabuła

Zakończenie

brak

Scenariusz

Piosenki

Galeria

125A-tytułowy

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

Buford zostaje porażony promieniem Źlezachowywatora.

Buford: Chciałem raczej powiedzieć, że wspaniale się bawiłem. Chyba miałaś rację. Dziewczyny nie są gorsze od chłopaków. Do zobaczenia, papa. Fe-nis jest super.

Ferb: Zwykle zachowuje się inaczej.

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Izabela: Dziewczyny mogą pokonać chłopaków we wszystkich grach na świecie. We wszystkich grach na świecie? Fineasz, zrozumiałeś?
Fineasz: Tak, zrozumiałem. Wiem co będziemy dzisiaj robić.

Gdzie jest Pepe?

Izabela: Fretka, zagrasz ze mną w drużynie?

Fretka: Izabelo, jestem teraz trochę zaję...
Jeremiasz: Doskonale! Zrobię mnóstwo zdjęć! Będą wspaniałe.
Fretka: Serio? Dobra, zagram.

Fineasz: Ej, gdzie jest Pepe?

Wejście do kryjówki Pepe

Przejście w regale na książki, który okazuje się nieczynny. Pepe jest zmuszony iść długimi schodami.

Dżingiel zła

brak

Pamiętne cytaty

Dundersztyc: Ej! Co ciebie niby nagle ugryzło?Pepe wkłada kapelusz To ty, Pepe Panie Dziobaku? Ehh, trochę mi teraz głupio za to całe dziubu-dziubu, wiesz?

Inne informacje

  • Po raz pierwszy pojawia się potwór Goozim.

Powiązanie z serią

Aluzje

Queen - początek piosenki Fe-nis jest bardzo podobny do piosenki We Will Rock You

Lilo & Stitch - sprzedawczyni w sklepie zoologicznym nie jest pewna czy Pepe jest psem, podobny motyw pojawił się w tej animacji.

Błędy

  • Gdy Dundersztyc wybrał sobie championa (którym był Pepe) powiedział, że gdy jego ojciec wygrał Jedynaka, z Heinza zrobili krasnala ogrodowego. Potem zapytał dziobaka bez przebrania, czy on pamięta tę historię mimo, że nie wiedział o tym, iż jego pies to był tak naprawdę Pepe.
  • Podczas piosenki Buford urywa głowę od swojego stroju. W następnej scenie głowa jest na miejscu.
  • Oczy Jeremiasza są normalnie niebieskie, a w tym odcinku są zielone.
  • Pepe Pan Dziobak w pewnej scenie ściąga swoje psie uszy, lecz psi ogon zostaje na miejscu. W następnej scenie jeszcze go widać, jednak w kolejnej już nie.

Nawigacja