Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

W sam środek

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek
W sam środek
ZłyLawrence.png
Lawrence Fletcher jako przywódca organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A..
Sezon 3
Kod produkcji 313A
W kolejności emisji 135
Tytuł oryginalny Bullseye!
Fabuła Martin Olson
Scenariusz i
scenografia
J.G. Orrantia
Kaz
Reżyseria Jay Lender
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2012-03-03 3 marca 2012
Międzynarodowa premiera 2011-09-30 30 września 2011
Połączone z
"Pepe Pan Aktor"

Nie mam stuprocentowej pewności, ale chyba zostałem właśnie królem aptekarzy.

Lawrence Fletcher

W Danville odbywa się Konkurs Złoczyńcy, w którym Dundersztyc, Rodney i inni członkowie organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A. rywalizują o tytuł największego złoczyńcy. Nieoczekiwanie na zlot trafia ojciec Ferba Lawrence, który pod wpływem Zło-Izera staję się złoczyńcą. Tymczasem Fretka próbuje przyłapać braci, nie wiedząc, że rzekomy wynalazek ich braci to tylko dzieło sztuki współczesnej ich mamy, a rzeczywistym wynalazkiem jest ogromna gra w rzutki.

Fabuła Edytuj

Fineasz i Ferb idą przez podwórko niosąc wielką lotkę. Spotykają swoją mamę, która jest do nich odwrócona plecami. Fineasz pyta ją co robi. Linda odpowiada, że tworzy rzeźbę na swoje kółko rzeźbiarskie. Wspomina też, że ich ojciec Lawrence wyjechał właśnie wygłosić wykład o historii. Fineasz jest zawiedziony, ponieważ myślał, że ojciec będzie chciał pograć z nimi w lotki.

Fretka jest w swoim pokoju i używa komputera. Usłyszała, jak Linda pracuje na dworze i myśląc, że to jej bracia znowu coś budują, schodzi na podwórko. Linda uznaje, że ma za mało materiałów, więc odchodzi w celu
640px-Bullseye9.png
poszukiwaniu nowych. Fretka przybywa na miejsce i zauważa, że budowla stoi sama. Myśląc, że to sprawka braci postanawia stać przy niej do czasu powrotu mamy. W tym samym czasie Fineasz i Ferb przygotowują się do odlotu lotką. Fineasz tłumaczy Izabeli, że lotka ma przemierzyć całe miasto, a na końcu trafić w tarczę, której pilnuje Baljeet i Buford. Lotka wraz z chłopcami wylatuje. Po drodze mija auto, którym Lawrence zmierza
Bullseye13.png
na wykład. Mężczyzna chcąc sprawdzić, pod jaki adres ma jechać wyciąga kartkę z numerem 9019, jednak spada mu ona a po pionowym podniesieniu widnieje numer 6106, ponieważ Lawrence podniósł ją z złej strony.

Pepe w swej kryjówce dowiaduje się, że dzisiaj odbywają się pierwsze wielkie wybory przywódcy organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A.

Dziobak trafia do miejsca, gdzie odbywają się wybory, jednak zostaje złapany w pułapkę przez Dundersztyca. Ten tłumaczy mu, że chce zostać przywódcą B.A.B.E.C.Z.K.A i właśnie po to tu przyjechał.

Fretka dalej jest na podwórku pilnując rzeźby mamy. Nagle słyszy swych braci, którzy wraz z lotką wrócili na miejsce wystrzału. Dziewczyna biegnie ,by ich przyłapać jednak, gdy dobiega na miejsce lotka zostaje wystrzelona. Podczas nieobecności Fretki, Linda wraca z nowymi rzeczami i ulepsza swoją rzeźbę. Podobna sytuacja dzieje się kilka razy w odcinku, a Fretka dalej nie wie, że, rzeźba należy do jej matki.

Bullseye43.png
Lawrence przez pomyłkę trafia do miejsca, gdzie wybierany jest przywódca grupy B.A.B.E.C.Z.K.A. Na scenie naukowcy odśpiewują piosenkę. Pod koniec występu z klapy pod sceną wyłania się Lawrence. Omyłkowo zostaję uznany za jednego z uczestników konkursu. Do walki o przywództwo nad organizacją stają: Dundersztyc, Rodney i Lawrence. Biorą razem udział w rożnych konkurencjach, jednak Lawrence we wszystkich jest ostatni przez swoje dobre zachowanie.
Bullseye79.png
Za kulisami Rodney stara się użyć inatora Dundersztyca, by stać się bardziej zły i zapewnić sobie wygraną w konkursie. Heinz widząc to atakuje Rodney'a. Podczas walki przypadkowo uruchamiają inator, który trafia w Lawrence'a. Podczas ostatniej konkurencji, podczas której należy wystraszyć wroga wzrokiem Lawrence wygrywa ogromną ilością głosów, przez co staję się przywódcą B.A.B.E.C.Z.K.I.

Pepe nadal siedzi w pułapce, jednak przez zegarek Monogram przekazuje mu informację, że jeżeli Lawrence pozostanie władcą, dziobak będzie musiał zostać przeniesiony do innej rodziny. Pepe wykorzystuje swój plecak rakietowy, by wydostać się z pułapki. Wykorzystuje swój plecak, by zmienić tor lotu strzałki, którą lecą akurat bracia. Po zmianie toru lotu strzałka trafia prosto koło Lawrence'a. Ten przypomina sobie wszystkie chwile z synami i przestaje być zły. Lawrence odrzuca bycie władcą i razem z Fineaszem i Ferbem wychodzą z budynku.

Tymczasem w domu mężczyźni z kółka rzeźbiarskiego chcą zabrać dzieło Lindy. Fretka próbuje im przeszkodzić, gdyż nadal myśli, że zbudowali to jej bracia. Linda pojawia się. Fretka daje upust swej radości, że wreszcie przyłapała swych braci, jednak Linda wyjaśnia jej, że to jej rzeźba na dobroczynny festyn. Rzeźba odjeżdża wraz z ludźmi na ciężarówce, a Fretka nie dowierza w to co się właśnie stało.

Zakończenie Edytuj

Istnieją 2 wersje zakończenia:

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

740px-Bullseye! title card.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: To chyba tata...

Ferb: Na jaki temat miał wygłosić ten wykład?

Fineasz: Cześć tato!

Co robicie? Edytuj

Fineasz: Cześć mamo, co porabiasz?
Linda: Cześć chłopcy! Robię rupieciarską rzeźbę na matczyną aukcję dobroczynną sztuki wspołczesnej.
Izabela: Cześć Fineasz! Co robicie?
Fineasz: O, cześć Izabela! Gramy w ogromne rzutki.

brak

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Zapomniałem wczesniej zapytać. Gdzie jest Pepe?
Fineasz: Super! Gdzie tata?
Linda: Niedawno wyszedł. Ma gdzieś wygłosić wykład...

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

Fineasz: Super! O, tu jesteś, Pepe!

Używa pilota do otwarcia wejścia w ścianie domu, wskakuje do niego i ląduje na fotelu w bazie.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fineasz: To chyba tata...

Fineasz: Cześć tato!
Fineasz: Cześć mamo, co porabiasz?

Fineasz: Super! Gdzie tata?

Baljeet: To jak się nazywała ta twoja pomoc?
Buford: Nadzór bezpośredni.

Inne informacje Edytuj

  • W tym odcinku dowiadujemy się, że Rodney pochodzi z Dakoty Południowej.
  • Poznajemy wielu nowych członków organizacji B.A.B.E.C.Z.K.A. .

Aluzje Edytuj

  • Słowa, które wypowiada Lawrence "Dzisiaj Danville, jutro cały świat." są nawiązaniem do hasła przewodniego Adolfa Hitlera.
  • Futurama - krabia ręka, którą widzimy w jednej ze scen może być odniesieniem do dr. Zoeidberga.
  • Teoria wielkiego podrywu - podczas piosenki widzimy doktora podobnego do Sheldona.

Błędy Edytuj

  • Gdy Fineasz i Ferb trafiają w sam środek areny w Danville, widać zarysy tarczy do rzutek, jednak w późniejszym ujęciu znikają.
  • Rysa, którą zrobił Pepe w butelce próbując się z niej wydostać, znika w późniejszym ujęciu.
  • Gdy Pepe przybywa, pozbywa się swego plecaka rakietowego, jednak gdy wyrusza po Fineasza i Ferba - plecak powraca.
  • Gdy publiczność oddawała swój głos w rozgrywce finałowej, ich urządzenia miały tylko 1 przycisk, co uniemożliwia wybór między trzema uczestnikami.

Poprzedni:
"Gol, gol"

Odcinki

Następny:
"Ucieczka z wieży Fineasza"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki