FANDOM

Wendy — entuzjastyczna nastolatka, która staje się rywalką Fretki w odcinku "Festyniarski festyn naukowy".

W odcinku "Festyniarski festyn naukowy", kiedy Jeremiasz proponuje Fretce prace przy nim, szybko wkracza Wendy i ubiega się o pracę. Ale ponieważ jest tylko jedno stanowisko, kierownik sugeruje rywalizację, żeby sprawdzić, która z dziewczyn będzie lepszym pracownikiem. Ich pierwsze zadanie to położenie ketchupu i musztardy na hot-dogach. Ale Wendy zaczyna wobec Fretki być wredna i Fretka robi to samo. Zaczynają obrzucać się jedzeniem i obie tracą szansę na pracę na stanowisku koło Jeremiasza.

Wygląd Edytuj

Wendy ma krótkie czarne włosy, na których widać fioletową opaskę. Nosi fioletową sukienkę, a pod tym koszulkę w jaśniejszym odcieniu. Jej oczy są koloru brązowego, a jej styl ubierania przypomina styl Izabeli.

Relacje Edytuj

Fretka Flynn Edytuj

Fretka była jej rywalką w odcinku "Festyniarski festyn naukowy". Była w stosunku do niej wredna. Siedziały także razem w drodze do planetarium.

Wystąpienia Edytuj

Inne informacje Edytuj

  • Jej imię może być nawiązaniem do filmu Wendy Wu: Nastoletnia Wojowniczka. Jej głosu w wersji angielskiej podkłada Brenda Song występująca w tym filmie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki