Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Wielki dzień Fretki

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

Wielki dzień Fretki
402px-Planning the wedding.png
Fretka planuje wesele.
Sezon 2
Kod produkcji 224B
W kolejności emisji 92
Tytuł oryginalny Candace's Big Day
Fabuła Jennifer Keene
Scenariusz i
scenografia
Aliki Theofilopoulos Grafft
Antoine Guilbaud
Reżyseria Robert F. Hughes
Jay Lender
Informacje o premierach
Premiera w Polsce 2010-07-17 17 lipca 2010
Międzynarodowa premiera 2010-02-06 6 lutego 2010
Połączone z
"Przenikanie"

Fretka pragnie zorganizować wesele swojej cioci Tianie. Kobieta zgadza się, pod warunkiem, że chłopcy też będą uczestniczyć w pomocy. Dundersztyc chce być najzdrowszym człowiekiem w Okręgu Trzech Stanów.

Fabuła Edytuj

Odcinek zaczyna się od tego, że Fineasz, Ferb, Linda, Lawrence, Tiana i Bob siedzą w salonie i oglądają album z wszystkimi przygodami tych ostatnich. Ciocia opowiada razem z Bobem o wszystkich przygodach które im się przytrafiły m. in. w dżungli Amazońskiej i na Kilimandżaro. Po pewnym czasie Fineasz pyta, dokąd teraz jadą, a Tiana odpowiada, że jutro wybierają się na Wyspy Galapagos. Bob oświadcza się Tianie. Wszyscy dziwią się temu pośpiechowi i mówią, że to słodkie. Linda proponuje, żeby jej siostra i Bob wzięli ślub na Galapagos, lecz Fretka, która właśnie weszła do pokoju oświadcza, że nie mogą tego zrobić, ponieważ kiedyś Tiana obiecała jej, że będzie druhną. Mama gani córkę, ale Tiana oświadcza, że tak, przypomina to sobie i mówi, że mogą się przecież pobrać przed wyjazdem. Koniec końców, ustalone zostaje, że ślub zostanie zorganizowany przez Fretkę w ogrodzie za domem rodziny Flynn-Fletcherów dziś popołudniu, a ciocia i mama idą do salonu piękności, aby przygotować się na tę uroczystość. Fineasz i Ferb mają pomóc siostrze. Scena zmienia się i widzimy Fretkę, która zamawia przez telefon wszystkie niezbędne ślubne drobiazgi. Fineasz i Ferb wchodzą do kuchni i pytają jak mogą pomóc. Po małej sprzeczce siostra mówi im, aby zaplanowali "wielkie wejście". Wtedy Fineasz pyta "Gdzie jest Pepe?". Tymaczasem Pepe wlatuje tunelem do swojej tajnej kwatery. Major Monogram wita go i mówi, że w mieście zaczyna brakować zdrowej żywności i na pewno Dundersztyc za tym stoi. Szef pokazuje mu zdjęcie Dundersztyca z wieloma jego podpisami. Scena zmienia się i znowu widzimy Fretkę, która z niepowodzeniem zamawia weselny tort i kwiaty. Nagle przerywa i jest zła, bo z ogrodu słyszy głos brata. Gdy wychodzi z domu widzi Ferba, Fineasza z megafonem, a w powietrzu unoszą się 3 helikoptery z których wyskakują na spadochronach Izabela, Milly i Holly. Fineasz mówi, że Tiana, Bob i fotograf zeskoczą ze spadochronem, jak to zrobili w Ameryce Południowej. Siostra jest jednak tym zdenerwowana i każe braciom zamówić kwiaty. Brat próbuje protestować, lecz Fretka mu przerywa i mówi że już dość marudzenia. Po jej wyjściu z ogrodu Fineasz mówi, że jest dobra i może i jemu zaplanować ślub, proponuje żeby Ferb to zapisał. Iza mówi, że zapisała. Przenosimy się do Spółki Zło Dundersztyca, gdzie Pepe i Dundersztyc się ze sobą. Fretka coraz gorzej radzi sobie z zamawianiem tortu. Bracia wchodzą do kuchni i mówią, że chcą pokazać siostrze kwiaty.

Zakończenie Edytuj

Fragment piosenki Ślubne przygody.

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

224B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Dostawca: Hej! Czy nie jesteś trochę za młoda na planowanie wesela?

Fretka: Nie. Wcale nie.

Kwestia Ferba Edytuj

Ferb: To, co za chwilę zrobicie, będzie początkiem waszej największej przygody.
Fineasz: Trochę słodkie, braciszku.
Ferb: To był wstęp do piosenki.

Fineasz: No tak!

Śpiewa także podczas piosenki.

Co robicie? Edytuj

brak

Tiana: Fretka, wiem, że zaplanujesz cudowne wesele, zwłaszcza, że pomogą ci Fineasz i Ferb.
Fretka: Co?!
Fineasz: Tak. Ferb, wiem, co będziemy dzisiaj ro....

Fretka: Nie, nie, nie, nie, nie, nie! Wcale nie wiecie co będziecie dziś robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Dobrze. Chyba nawet wiemy, jak zrobić coś takiego. Słuchaj, nie wiesz, gdzie jest Pepe?

Pepe wyskakuje z wylotu rury za odchylanym ekranem z wizerunkiem Majora Monograma.

Dżingiel zła Edytuj

Pamiętne cytaty Edytuj

Fineasz: O Fretce Łał, jest dobra. Mnie też mogłaby zaplanować ślub. Ferb, zapisz to.

Izabela: Zapisałam!

Linda: Odbiera telefon Halo?
Fretka: Aaaa!

Linda: Do Tiany Czy razem z Bobem planujecie mieć dzieci?

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

Błędy Edytuj

Poprzedni:
"Przenikanie"

Odcinki

Następny:
"Nie Fineasz i Ferb"

Więcej z Fandomu

Losowa wiki