FANDOM

Ikona odcinek

Świetna robota. Z łatwością wszyscy się schłodzimy w największej kropli wody na świecie.

Fineasz

Gdy Fretka myśli, że Jeremiaszowi przejadły się zwykłe konwersacje ze sobą, planuje znaleźć najlepszy sposób, żeby spędzić z nim czas. Tymczasem Fineasz i Ferb tworzą wielką kulę wody aby się ochłodzić z powodu pogody, która panuje w mieście, a Dundersztyc używa swojego nowego inatora, Podwójno-Zaprzeczeniatora, aby poprosić głęboko sprzedawczynię, aby sprzedała mu jego ulubiony, miętowy ajerkoniak, którego nie podaje się podczas lata.

Fabuła

Zakończenie

brak

Sceniariusz

Aby zobaczyć pełny scenariusz odcinka kliknij tutaj.

Piosenki

Galeria

Great Balls Of Water title card

Stałe elementy

Za młody na...

brak

Kwestia Ferba

brak

Co robicie?

brak

Wiem co dziś będziemy robić!

Fineasz: Super! Ferb, wiem już, co będziemy dzisiaj robić!

Buford: Dźwięk zegarka Beze mnie.
Baljeet: Serio? A niby co będziesz dziś robić?
Buford: Przez moje wyjątkowo bujne życie towarzyskie, często zapominam pobawić się z Bifem - moją złotą rybką. Więc, do zrobaczenia i na zrazie!
Baljeet: O rany! "Do zrobaczenia!" razem z ukłonem brzmi bardzo formalnie.

Fineasz: No, Ferb! Wiem co przynajmniej my będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe?

Izabela: A'propos zwierząt. Gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe

brak

Wejście do kryjówki Pepe

Pepe odsłania trochę trawy i wchodzi do tunelu.

Dżingiel zła

Pamiętne cytaty

Dyrektor Dyftong: Udaj się na miejsce, dowiedz się co on znowu kombinuje i pokrzyżuj mu plany. Dyftong bez obioru. (Skręci się i chowa się na dół.)

Carl: Co to niby miało być?
Dyrektor Dyftong: To moje firmowe spocznij. A jak myślałeś? Dyftong bez obioru. (Robi to samo co wcześniej.)

Carl: Nasi księgowi są dziwni.
Jeremiasz: To na co masz dzisiaj ochotę?

Fretka: Bo ja wiem? Poszłętamy się po centrum handlowym?
Jeremiasz: Nie wiem czy chce mi się znowu tam iść.
(Przybliżenie do mózgu Fretki i jest echo "znowu tam iść")
Fretka w mózgu 1: No wiesz? Znowu do centrum? Łoł, jesteś kompletnie przewidywalna i przeciętna.
Fretka w mózgu 2: Przewidywalna, przeciętna? Daj spokój. Gram na 20 instrumentach.
Fretka w mózgu 1: Ale za to wszystkie są na literkę "N" tak jak nuda.
Fretka w mózgu 3: Tra la la la la la la la la la la la la la la ...
Fretka w mózgu 2: Kto to?

Fretka w mózgu 1: Udawaj, że jej nie widzisz. To najlepszy sposób.
Linda: Fretka, córciu wychodzę na... wiesz historia znowu się powtarza. Ja ci powiem, że wychodzę. Potem ty mi powiesz, że Fineasz i Ferb coś robią, ale niczego nie zobaczę, więc wszyscy zjemy ciasto. Czyli kolejny zwyczajny dzień.

Fretka: Jaki zwyczajny? A czy ja zazwyczaj robię tak? (Śmieje się. Rzuca lalki i kołdrę.) Tra la la la la la la la la la la la la la la, Tra la la la la la la!!

Linda: Jak mówiłam. Czeka nas kolejny zwyczajny dzień.
Dundersztyc: O rany! Dlaczego zostawiłem sobie montaż mojego najnowszego Inatora na najgorętszy dzień roku. Przez ten upał nawet myśli w głowie się gotują. Dostanę za to aklapnik? Norm gdzie jest mój aklapnik?

Norm: Bardzo mi przykro, ale tak już się nie mówi.

Dundersztyc: A skąd ty jesteś już taki na czasie? Co?
Dundersztyc: Ej, to nie, nie był przycisk autodestrukcji. Ech. No cóż. Kurcze. I jak zwykle wszędzie bałagan. A ty sobie odleciałeś, a ja muszę znowu wszystko pszątnąć. Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się Pepe Panie Dziobaku jaki bajzel powstanie czy okazcji naszych małych tête -à-têtes? (Zakłada różowy fartuch i bierze miotełkę.) Pewnie nawet nie wiesz, że mówię do ciebie przed kilka chwil po twoim zniknięciu. Wiem, wiem. To smutne i prawdziwy obraz mojego życia. Chodzę w kitlu i gadam do dziobaka, którego tutaj nie ma. Vanesso kochanie od dawna tu jesteś?
Vanessa: (Poza ekranem.) Niestety tak.

Inne informacje

  • Po raz pierwszy Adyson ma włosy spięte w kucyk, a Ginger ma dwa długie warkocze.
  • Pierwszy widzimy, co się dzieje z Dundersztycem, gdy Pepe skończył swoją misję.
  • Rodney ma piralę, która nazywa się Pikuś.

Powiązanie z serią

Aluzje

Błędy

  • Podczas gdy Fretka gotowała potrawę wegetariańską, jej oczy były czarne, a nie niebieskie.

Poprzedni:
"Pszczela Opowieść"

Odcinki

Następny:
"Gdzie jest Pimpuś?"

Ikona odcinek