FANDOM

Odcinek
Baljeet prosi Fineasza i Ferba o pomoc w zaimponowaniu swojej przyjaciółce z Indii - Mishti. Chłopcy wykorzystują wcześniej zbudowany statek i organizują romantyczny rejs po zatoce. Jak się okazuje dziewczynie nie przypadają do gustu wszystkie „bardzo romantyczne” atrakcje, które zaplanowali chłopcy, gdyż chce spędzić czas z Baljeet'em tak jak wtedy gdy byli małymi dziećmi. W tym samym czasie doktor Dundersztyc próbuje zmienić lokalizację latarni morskiej znajdującej się w Danville, ponieważ dźwięk nadpływających statków nie pozwala mu spać.

Fabuła Edytuj

Fineasz i Ferb kończą budowę Titanica, kiedy nagle przybiega do nich Baljeet prosząc ich o pomoc. Przyjechała do niego przyjaciółka z dzieciństwa i jest teraz dużo bardziej dziewczęca niż była, a on nie ma pojęcia jak się w stosunku do niej zachowywać. Fineasz mówi mu, że dziewczyny lubią romantyzm i sugeruje zabranie Mishti na rejs po zatoce w Danville, który on z Ferbem zorganizuje zamiast umieszczania Titanica w gigantycznej butelce.

740px-The ship in the backyard.jpg

W tym samym czasie Fretka rozmawia ze Stefą przez telefon i mówi jej, że chciałaby aby Jeremiasz był bardziej romantyczny. Nagle słyszy dźwięk odpływającego statku i dzwoni do swojej mamy aby naskarżyć jej co robią chłopaki. Podczas rozmowy wpada na pomysł aby pójść do portu i zobaczyć co dokładnie planują jej bracia. W między czasie Major Monogram i Carl przekazują Pepe jego nową misję - ma się dowiedzieć czemu doktor Dundersztyc odwiedzał ostatnio sklepy dla hobbystów.

555px-Showing off his model of Danville.jpg
Gdy dziobak dociera do domu Heinza Dundersztyca, okazuje się iż budował on model Danville. Po złapaniu dziobaka doktor wyjaśnia mu za jego pomocą, że chce przemieścić tutejszą latarnie morską na drugi koniec miasta. Odgłos „lgnących do niej jak pszczoły do tego co lubią” statków przeszkadza mu spać.

Tymczasem w zatoce Fineasz zaprasza Izabelę na rejs statkiem i stara się, aby Mishti i Baljeet dobrze się bawili, lecz im nie specjalnie podoba się ten cały romantyzm. Dziewczyna tłumaczy Baljeet'owi, że tak naprawdę zależy jej tylko na tym aby bawili się tak samo jak wtedy kiedy byli mali. Izabela jest zła na Fineasza, gdyż myślała, że zorganizował to wszystko dla niej.

Doktorowi Dundersztycowi udaje się wprowadzić jego plan w życie (Pepe pan dziobak uznaje swoją przegraną i wychodzi z domu Heinza), niestety zapomina o tym, iż nie zaprogramował lotu latarni, tak więc lata ona po mieście dziurawiąc przy okazji Titanica
Jeremy talking with Candace at Chez Platypus.jpg
chłopców, który zaczyna tonąć. Oczywiście Fineasz i Ferb wszystko dobrze zaplanowali toteż cała załoga Titanica bezpiecznie dobija do brzegu w „kołach przeciw śmiechowych”. Fretka, widząc szczęśliwego Baljeet'a i Mishti, prosi chłopców aby urządzili coś podobnego dla niej i Jeremiasza. Ich „romantyczna kolacja” okazuje się taką samą klapą jak kolacja zorganizowana podczas rejsu Titanic'iem, ale Jeremiasz proponuje Fretce wyjście na burgera i obydwoje są zadowoleni.

Zakończenie Edytuj

Dundersztyc zadowolony z udanego planu, kładzie się spać mówiąc, że nareszcie porządnie się wyśpi gdy nagle latarnia morska uderza w jego dom, a statki, które za nią podążały, otaczają kryjówkę złego doktora i definitywnie udaremniają mu sen. Wtedy Dundersztyc krzyczy "A żeby cię, Pepe Panie Dziobaku!".

Scenariusz Edytuj

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

213B-tytułowy.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

brak

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: To dopiero statek! Ależ on piękny. Gotowy do żeglugi?
Ferb: Gotowy w szlacheckim stylu !
Fineasz: A co to znaczy?

Ferb: A co znaczy ależ?

Co robicie? Edytuj

Fineasz: Cześć, Izabelo! Co tam robisz?

Izabela: Razem z zastępem Ogników zdobyłam sprawność cerowania sieci, a ty co robisz?

Fineasz: Ferb, odpuszczamy wielką butlę! Wiem, co będziemy dzisiaj robić!

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: Ferb, odpuszczamy wielką butlę! Wiem, co będziemy dzisiaj robić! Ej, gdzie jest Pepe?

brak

Dżingiel zła Edytuj

Oto jest Spółka Zło Dundersztyca! Po godzinach...

Pamiętne cytaty Edytuj

Fineasz: Ferb, odpuszczamy wielką butlę!

Ferb: Gotowy w szlacheckim stylu !
Fineasz: A co to znaczy?

Ferb: A co znaczy ależ?
Baljeet: (...) owszem ale jest jakaś inna!

Fineasz: W jaki sposób? Zamieniła się w wilkołaka?

Baljeet: Ona jest.. Dziewczyną!
Retrospekcja Baljeet'a
Fineasz: I nigdy wcześniej nie zdradzała oznak wilkołaczyzmu?
Baljeet: (..) nie wiem jak zachować się w towarzystwie dziewczyny ! Nie mam pojęcia jakie one są..

Fineasz: Hhh...czasem słodkie lub ostre. Czasem woda lub ogień.

Baljeet: Z tego to są zrobione.. Nie chce jej budować !
Fineasz: No, wiem czym jest romantyzm czy jak?

Izabela: Zła na Fineasza Jak?
Fineasz: Powiedziałem. Wiem czym jest romantyzm czy jak?

Izabela Stanowczo: Słyszałam..
Buford: Dobrze, że mam na sobie pieluchę..

Inne informacje Edytuj

Aluzje Edytuj

  • Titanic - scena tonięcia statku, Misthi i Baljeet stojący na dziobie statku podobnie jak Rose i Jack.
  • Guitar Hero lub Rock Band - Major Monogram i Carl grają w podobną grę przed i po przydzieleniu Pepe misji.
  • Statek Miłości - piosenka "Statek Miłości" jest aluzją do piosenki tytułowej tego serialu.

Błędy Edytuj

Candace phone glitch.png

Fretka rozmawia przez zamknięty telefon

  • Gdy Fretka dzwoni do swojej mamy, mówi przez zamknięty telefon.
  • Kiedy Buford zjeżdza na dół, jego skrzydła są czarne.
  • Statek jest na początku biały, a gdy chłopcy plyną nim do portu i widać statek w oknie Fretki, jest czarny.
  • Na początku rejsu Ferb jest ubrany w garnitur, a gdy statek zaczyna tonąć, ma zwykłe ubranie na sobie.
  • Przy latarni morskiej w jedym momencie zniknął jeden gruz.
  • Gdy Pepe wchodzi wpada w pułapkę dzięki maszynie z liną. Potem maszyny nie ma, a lina po prostu zniknęła gdy Pepe się uwolnił.

NawigacjaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki