Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Wymiotonator

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Wymiotonator — zły naukowiec, który w odcinku "O, tu jesteś, Pepe" został uznany za największego złoczyńczę na świecie oraz został chwilowym wrogiem Pepe.

Agent P, został jego dotychczasowym nemezis, ponieważ Dundersztyc spadł do niskiego poziomu okrucieństwa. Odlatuje w inne miejsce gdzie znajduje się Wymiotonator. Kiedy w kryjówce wymiotonatora pojawia się Dundersztyc, okazuje się, że Wymiotonator już złapał Pepe. Na początku Wymiotonator zatrudnia Dundersztyca jako jego "stażystę". Kiedy Wymiotonator chce się już pozbyć Pepe, Dundersztyc ma co to tego wątpliwości. Twierdzi, że nie objaśnił mu nawet niecnego planu. Wymitonator nie ma zamiaru mu nic wyjaśniać. Dundersztyc zamontował w jego kryjówce guzik samozniszczenia i przez pomyłkę go nacisnął. Kryjówka zaczyna się burzyć i Pepe z Dundersztycem wylatują dzięki butom z rakietami a Wymiotonator trafia do więzienia i Pepe znów jest nemezis Dundersztyca.

Wygląd Edytuj

Wymiotonator to postawny, wysoki mężczyzna. Jest łysy. Ubrany jest w zielony kostium.

Relacje Edytuj

Dundersztyc Edytuj

Wymiotonator nie znał początkowo Dundersztyca. Gdy się spotkali, zatrudnił go jako swojego stażystę i kazał mu zacząć od zaparzenia kawy. Dundersztyc zaczął czuć się nie doceniany i zaczął mieć wątpliwości. Kiedy Dundersztyc nacisnął guzik samozniszczenia wysłał wymiotonatora do więzienia.

Pepe Pan Dziobak Edytuj

Był jego nemezis przez jeden dzień, ale Wymiotonator stwierdził, że to świat jest jego nemezis. Schwytał go bardzo szybko i próbował się go pozbyć.

Inne informacje Edytuj

  • Na początku nie miał swojego nemezis.
  • Był bardziej skuteczny w schwytaniu Pepe i by go szybko zniszczył, gdyby nie Dundersztyc.
  • Znajduje się obecnie w więzieniu O.B.F.S. i dzieli celę z Kevinem.

Wystąpienia Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki