Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Wystarczy jeden porządny strach/scenariusz

< Wystarczy jeden porządny strach

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Fineasz i Ferb budują ogromny dom strachu aby wyleczyć Izabelę z czkawki. Fretka wybiera się do Jeremiasza myśląc, że spędzi z nim miłe popołudnie. Niestety zazdrosna siostra Jeremiasza uniemożliwia jej to. Tymczasem Dundersztyc chce zniszczyć kryjówkę swojego mentora za pomocą Wyparoznikatora.

Wystarczy jeden porządny strach Edytuj

(W swoim pokoju Fretka mówi do banana.)
Fretka: Halo? Czy to dom państwa Johnsonów? Chciałabym rozmawiać z Jeremiaszem. Mówi Fretka Flynn, w jakiej sprawie dzwonie? Mam problem z pracą domową z matematyki. Dziękuje poczekam. (Mówi do siebie i przegląda swój zeszyt.) Zaraz, zaraz szybko jakiś dowcip, jakiś dowcip... (Znowu do banana) Hej, Jeremiasz mówi Fretka Flynn. Co daje skrzyżowanie kosmity z jajkiem?
Linda: Kotku, mogę ci przeszkodzić?
Fretka: O Jeremiaszu powiedziałeś do mnie kotku...
(Okazuje się, że mama jest w pokoju.)
Linda: Nie Fretko. Chciałam powiedzieć, że idę do klubu książki, zostawiłam numer na lodówce, jakby coś się działo. I jeszcze jedno córciu...
Fretka: Tak mamo ?
Linda: Chyba nie będziesz rozmawiała z tym bananem całe popołudnie ?

(W ogródku)
Fineasz: Panie i dziobaki! Oto największy imprezowy hicior tego sezonu! Drzewo z kapelą mariachi! (Grają. Ferb spada z drzewa a razem z nim inni.) Oto nauczka, żeby nie przesadzić z czekoladowym mlekiem zanim się zaplanuje dzień. Nara chłopaki! Szkoda.. Daliście czadu. Na razie Arturo. Gracias.
Izabela: Cześć Fineasz co dziś ro (Czka.)
Fineasz: Czy wszystko dobrze?
Izabela: Tak, tylko przyszłam zobaczyć co robi-(Czka.)-cie.
Fineasz: Łał, to wygląda na paskudny przypadek czkawki.
Izabela: No właśnie. Doprowadza mnie do szału. (Czka.)
Fineasz: Nie bój nic Izabela. Ja i Ferb wyleczymy cię z tej czkawy. (Izabela czka.) Ej, gdzie jest Pepe?

(Pepe się pomylił i wchodzi do śmietnika ze śmieciami po czym z niego wychodzi i wchodzi do drugiego.)
Monogram: Witaj Agencie P! Doktor Dundersztyc znów coś kombinuje! Śledziliśmy go w tym miejscu urwał nam się sygnał. Mamy dwa scenariusze jego zniknięcia. Pierwszy: Za sprawą elfów Doktor Dundersztyc przeniknął do krainy kukurydzianych ludzi! Drugi: Siedzi na wyspie z wygrawerowaną literą "D", którą satelity wykryły w miejscu jego..ee..zniknięcia..Wiesz, a może zapomnij o tych całych elfach. To był badziewny pomysł! Tak czy siak ruszaj w drogę Agencie P!

(piosenka Pepe Pan Dziobak (piosenka))
Du-bi-du-bi-du-ba
Du-bi-du-bi-du-ba
Du-bi-du-bi-du-ba
Du-bi-du-bi-du-ba

Oto jaja znoszący ssak, który rusza na akcję!
Du-bi-du-bi-du-ba
Du-bi-du-bi-du-ba
Ten pierzasty płaskostopiec do walki wielki ma dry-y-y-g.
Oprócz wielkich płaskich stóp,
ma bobrzy ogon oraz dziób.
A kobiecy ród omdlewa na jego ryk:
(Pepe terkocze.)
Ach...
To Pepe!
Był tutaj i już znikł!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki