Fandom

Fineasz i Ferb Wiki

Zmiana planu

1150stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Odcinek

Czy to jakiś międzynarodowy zespół? Pewnie jesteś wściekły Pepe Panie Dziobaku taki samotnik jak ty.

Heinz Dundersztyc

Agent P łączy siły ze swoją byłą partnerką - ludzką agentką Lylą, aby zatrzymać porwany pociąg, jadący przez amerykańsko-kanadyjską granicę. W poprzedniej misji współpraca nie układała się najlepiej, więc Pepe musi zdecydować, czy może zaufać specyficznej logice Lyli i wraz z nią pokonać Dundersztyca i ocalić pasażerów pociągu, wśród których jest skarb narodowy Kanady - łoś Albert.

Fabuła Edytuj

Fretka z książką.png Stefa, tutaj jest pełno błędów!

W tym artykule jest dużo błędów, jeśli możesz - pomóż nam je poprawiać.

W centrum Seattle trójka przestępców kradnie części z magazynu przy pomocy samochodu do dostawy pączków. Agent P próbuje ich powstrzymać.Gdy prawie udaje mu się zatrzymać furgonetkę, przekracza granicę Kanady, a pościg przejmuje miejscowa agentka Lyla Malinówka z organizacji COWCA. Lyla wspina się na ciężarówkę, ale przypadkowo odłącza ramię magnetyczne (udające szyld z pączkami) przymocowany do haka, dzięki czemu przestępcy uciekają. Pepe próbuje kontynuować pościg, ale major Monogram i Carl natychmiast wzywają go do centrali.  Dwa miesiące później Pepe otrzymuje zadanie: musi chronić łosia Alberta, narodowy symbol Kanady, gdyż Dundersztyc planuje nie dopuścić do tego, by dotarł on na nadchodzące Dni Kanady.Jednak pociąg wiozący łosia jedzie po granicy USA - Kanady, więc Pepe może działać tylko po jednej stronie torów. To oznacza, że będzie zmuszony połączyć swoje siły z Lylą. 

Pepe i Lyla zastają Dundersztyca w wagonie restauracyjnym. Twierdzi on, że zostali złapani w pułapkę społecznych konwenansów. Doktor wyjaśnia, że bierze udział w międzynarodowej wymianie złoczyńców. Lyla i Pepe wygłupiają się, zabierając mu frytki.

Dundersztyc ucieka do kolejnego wagonu i wywiązuje się walka. Pepe zabiera mu inator, ale przez brak koordynacji w zespole znowu go traci. Dundersztyc ucieka przez okno w toalecie na dach pociągu. Pepe i Leila wchodzą za nim, lecz Leila spada, a Pepe, próbując ją przytrzymać, spada razem z nią.

Leila zauważa drezynę obok torów. Wsiadają na nią, ale Pepe próbuje sam ją obsługiwać. Leila uczy Agenta P współpracy.

Agenci dostają się do pociągu, lecz Dundersztyc ucieka specjalnie zainstalowaną platformą ucieczkową na dach. Leila i Pepe idą za nim. Doktor mówi agentom, że gdy ma inator, jest niepokonany. W tym czasie inator rozbija się o wlot do tunelu, a pociąg wymyka się spod kontroli. Okazuje się, że nie działa hamulec bezpieczeństwa. Agenci zaganiają wszystkich do wagonu z łosiem, i odłączają go od reszty pociągu. Niestety, wagon zostaje pochwycony przez nemezis Leili, Bannistra.Agenci i Dundersztyc wspinają się do helikoptera. Bannister wyjawia, że tak naprawdę pochodzi z Grenlandii i dlatego chce porwać łosia Alberta. Chce włączyć Kanadę do Grenlandii. Korzystając z zaskoczenia Leili, Bannister wysyła do ataku dwa roboty magnetyczne - 'dobrego mnie' i 'złego mnie'. Po walce Leila i Pepe pokonują roboty. 

est natychmiast rejestrowany przez Piotra Panda w Owca samolot, Perry miał texted Monogram podczas walki, a Monogram posłał Piotra nad. Czarne charaktery pokonany, Lyla przynosi obciążalności kambuz z obchodami chopper Canada Day.

Na uroczystości, Kanadyjczycy świętują swój kraj (i Albert), czarne charaktery są aresztowani i Lyla wyjaśnia, że ​​miała tracker na ciężarówce Bannister poplecznicy męska pączka. Monogram i Carl przyjazd pogratulować Lyla i gruszek, a Doofenshmirtz sugerują oni odwiedzić Niagara Falls, który pięć z nich (i Peter) zrobić. Gdy wszystko zostawić, Doofenshmirtz rozważa, jak jego program - Chmura Magnetiz-inator - okazało.

Powrót do domu, Fretka biegnie dostać Linda; Fineasz zastanawia się, w jaki sposób chmura mógł porwać ich nadbudowę metalu, a Linda, widząc tam nic, ręce Fretka szczotka WC. Perry podchodzi do swoich właścicieli, którzy go powitać, zauważając, "Życie dziobak jest życiem wolnym."

Zakończenie Edytuj

Monogram przeprasza w imieniu widzów, że serio nie chciał wyśmiać Grenlandii i daje krótkie wyjaśnienie.

Scenariusz Edytuj

Aby zobaczyć scenariusz odcinka kliknij tutaj.

Piosenki Edytuj

Galeria Edytuj

640px-406 Sidetracked.jpg

Stałe elementy Edytuj

Za młody na... Edytuj

Ferb: Ach, życie dziobaka jest jedną ściągłom sielanką.
Fineasz: Tak, zgadza się.

Kwestia Ferba Edytuj

Fineasz: Dzień dobry, Pepe! Gotów na kolejny ciekawy dzień?
Ferb: Dzień dobry, Pepe!
Fineasz: O, tu jesteś, Pepe!

Fineasz: Tak, zgadza się.

Co robicie? Edytuj

Izabela: Dzień dobry, Pepe! Co dziś robisz?

brak

Gdzie jest Pepe? Edytuj

Fineasz: (Na koniec części I) Ej, gdzie jest Pepe?

O, tu jesteś, Pepe Edytuj

Fineasz: O, tu jesteś, Pepe!

Pepe podnosi drzewo, które upada na samochód. Dziobak wchodzi do drzewa i je zamyka.

Dżingiel zła Edytuj

Oto jest Spółka Zło Dundersztyca! - w telefonie

Pamiętne cytaty Edytuj

Inne informacje Edytuj

Międzynarodowa premiera Edytuj

  • 1 maja 2013 (Disney Channel Hiszpania i Portugalia)
  • 1 lipca 2013 (Disney XD i Kanał z rodziną Kanada)

Aluzje Edytuj

  • Ocean's Eleven - Kiedy Monogram, Carl, Dundersztyc, Pepe i Lyla patrzą się na wodospad po czym wszyscy się rozchodzą, do złudzenia przypomina to jedną z ostatnich scen filmu Ocen's Eleven:Ryzykowna Gra.

Błędy Edytuj

  • Tumblr mpnriv2gwl1s1v2t7o1 500.png

    4 oczy nad głową i 4 dłonie

    Gdy Pepe, Lyla, Dundersztyc, Profesor Bannister i przestępcy z Seattle lecieli helikopterem byli w otoczeniu górzystym, ale chwilę później gdy Profesor Bannister skakał ze spadochronem lecieli nad równinnym miastem.
  • Gdy Dundersztyc spada w pociągu do czegoś to na górze jego głowy ma 4 oczy i 4 dłonie.
  • Gdyby Kanada zamieniłaby się w Grenlandię, to w rzeczywistości zyskałaby na tym Dania, gdyż Grenlandia to tylko autonomia zależna od Danii.

Poprzedni:
"Gdzie jest Pimpuś?"

Odcinki

Następny:
"Tylko desery"

Odcinek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki